Ηλεκτρονικές Επιχειρήσεις

Βασιλική Βράνα

Περιγραφή

Το μάθημα έχει σκοπό την εισαγωγή των φοιτητών στις διοικητικές και επιχειρηματικές λειτουργίες της ψηφιακής εποχής και καλύπτει ένα ευρύ πεδίο διοικητικών ευκαιριών και κινδύνων στις εικονικές αγορές. Οι φοιτητές/τριες αναπτύσσουν γνώσεις σχετικά με τις υποδομές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη διαχείριση των ηλεκτρικών επιχειρήσεων – νέα επιχειρηματικά μοντέλα, δημοπρασίες, κοινότητες, πύλες κτλ. Γνωρίζουν τις στρατηγικές των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη online ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την οργανωτική στρατηγική -διαχείριση αλλαγών, αφομοίωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα στον οργανισμό. Μελετούν το περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν – νομικό, ηθικό και θέματα ασφάλειας όπως επίσης και θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Θεματικές Ενότητες

Από το Διαδίκτυο στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Κλασικά Επιχειρηματικά Μοντέλα, Επιχειρηματικά Μοντέλα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Προσαρμογή των Κλασικών Επιχειρηματικών Μοντέλων στα Πρότυπα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Διατύπωση της Στρατηγικής στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Εφαρμογή της Στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Εκτέλεση της Μετάβασης στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Τεχνολογίες και Ασφάλεια του Διαδικτύου, Εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Το Νομικό Πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Μελέτες περιπτώσεων

Το μάθημα έχει σκοπό την εισαγωγή των φοιτητών στις διοικητικές και επιχειρηματικές λειτουργίες της ψηφιακής εποχής και καλύπτει ένα ευρύ πεδίο διοικητικών ευκαιριών και κινδύνων στις εικονικές αγορές. Οι φοιτητές/τριες αναπτύσσουν γνώσεις σχετικά με τις υποδομές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη διαχείριση των ηλεκτρικών επιχειρήσεων – νέα επιχειρηματικά μοντέλα, δημοπρασίες, κοινότητες, πύλες κτλ. Γνωρίζουν τις στρατηγικές των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη online ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την οργανωτική στρατηγική -διαχείριση αλλαγών, αφομοίωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα στον οργανισμό. Μελετούν το περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν – νομικό, ηθικό και θέματα ασφάλειας όπως επίσης και θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -