3. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΜΜΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι φοιτητές θα διδαχτούν το πώς κατατάσσονται οι επιχειρήσεις σε πολύ Μικρές, Μικρές, Μεσαίες και Μεγάλες με βάση τις οδηγίες της ΕΕ. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των ΜΜΕπιχειρήσεων στην ΕΕ και το ρόλο των επιχειρήσεων αυτών στην ανάπτυξη της ελληνικής και ευρωπαϊκής οικονομίας. Ποιες λειτουργίες θα πρέπει να σχεδιάσει και να υλοποιήσει το Management για να ανταποκριθεί στην προσπάθεια διαμόρφωσης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για τις επιχειρήσεις αυτές; Ποιες είναι οι διαφορές και οι ομοιότητες των Πολύ Μικρών, Μικρών, Μεσαίων και Μεγάλων επιχειρήσεων και ποια τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους σε μια ανταγωνιστική αγορά;