4. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Μετά την παρουσίαση της δράσης των ΜΜΕπιχειρήσεων, οι φοιτητές διδάσκονται και τη δράση των μεγάλων, πολυεθνικών επιχειρήσεων. Ποιες διαδικασίες, προγραμματισμό και στρατηγικές πρέπει να υλοποιήσουν οι επιχειρήσεις αυτές για να γίνουν ανταγωνιστικές σε διεθνές, ανταγωνιστικό και παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον; Τι αναφέρουν τα διάφορα απόκτησης ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων; Γιατί οι ελληνικές επιχειρήσεις υστερούν σε ανταγωνιστικότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά; Πώς πρέπει να αντιμετωπιστεί στρατηγικά το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας των ελληνικών προϊόντων; Γιατί πρέπει να συνασπίζονται οι επιχειρήσεις;