Περιεχόμενο μαθήματος

Περιεχόμενο μαθήματος

Από το Διαδίκτυο στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Κλασικά Επιχειρηματικά Μοντέλα, Επιχειρηματικά Μοντέλα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Προσαρμογή των Κλασικών Επιχειρηματικών Μοντέλων στα Πρότυπα του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Διατύπωση της Στρατηγικής στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Εφαρμογή της Στρατηγικής του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Εκτέλεση της Μετάβασης στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, Τεχνολογίες και Ασφάλεια του Διαδικτύου, Εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Το Νομικό Πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Μελέτες περιπτώσεων

Το μάθημα έχει σκοπό την εισαγωγή των φοιτητών στις διοικητικές και επιχειρηματικές λειτουργίες της ψηφιακής εποχής και καλύπτει ένα ευρύ πεδίο διοικητικών ευκαιριών και κινδύνων στις εικονικές αγορές. Οι φοιτητές/τριες αναπτύσσουν γνώσεις σχετικά με τις υποδομές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου, τη διαχείριση των ηλεκτρικών επιχειρήσεων – νέα επιχειρηματικά μοντέλα, δημοπρασίες, κοινότητες, πύλες κτλ. Γνωρίζουν τις στρατηγικές των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων και την ανάπτυξη online ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την οργανωτική στρατηγική -διαχείριση αλλαγών, αφομοίωση του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα στον οργανισμό. Μελετούν το περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν – νομικό, ηθικό και θέματα ασφάλειας όπως επίσης και θέματα μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Μαθησιακοί στόχοι

Μαθησιακοί στόχοι

Με την συμπλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν τις έννοιες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Αναγνωρίζουν και περιγράφουν τις τεχνολογίες του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού εμπορίου και αναλύουν την επιχειρηματική τους σημασία
  • Αναγνωρίζουν τις ανερχόμενες τάσεις στα ηλεκτρονικά επιχειρηματικά μοντέλα
  • Περιγράφουν τις ενέργειες μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης και τους τρόπους διακίνησης των πληροφοριών στο εσωτερικό της.
  • Σχεδιάζουν τη στρατηγική λειτουργίας και ανάπτυξης μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης που θα την οδηγεί στην επιτυχία
  • Δημιουργούν αξία από τη σωστή διαχείριση της γνώσης σε μια ηλεκτρονική επιχείρηση
  • Αξιολογούν τις τεχνικές και στρατηγικές του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και της ηλεκτρονικής διαφήμισης
  • Προσφέρουν καθοδήγηση στο σχεδιασμό, στην επικοινωνία και στη ηγεσία αλλαγών.

 

Βιβλιογραφία

Βιβλιογραφία

Ηλεκτρονικό Εμπόριο. επιχειρήσεις, τεχνολογία, κοινωνία, Kennth Laudon & Carol Guercio Travel, Εκδόσεις Παπασωτηρίου, 2011
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Dave Chaffey, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, 2008

Προαπαιτούμενα

Προαπαιτούμενα

Όχι